Blog zawieszony do odwołania. / Agnieszka

niedziela, 1 lipca 2012

wszystko i nic...

hej wszystkim ;*
Może wreszcie coś ja napiszę bo ostatnio nie mam pomysłu na nowy wpis i dodaje je tylko moja koleżanka Agnieszka ;*
A więc mamy wymarzone WAKACJE !!
Wyjeżdżacie gdzieś? Ja prawdopodobnie nad morze : )
Ostatnio kupiłam sobie parę ,,duperelów'' :D  - kosmetyczkę, szczotkę z lusterkiem, szminkę (choć i tak jej nie używam) ;p i bazę pod podkład, puder lub kolektor. ;)



szczotka advance techniques - avon
                                                                         10,99 zł
kosmetyczka kupiona w sklepie
                                                                            20 zł
baza pod makijaż - soraya
                                                                            3,99 zł

pozdrawiam, Kamilaa. ♥

6 komentarzy:

  1. Reklamujcie bloga bo jak nie to zrobicie taki błąd jak ja zrobiłam gdzie teraz przy pierwszych urodzinach bloga mam dopiero 100 obserwatorów.
    Reklamujcie się! ;)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. mam taką samą kosmetyczkę tylko różowa hah.!
    Zapraszam! i oczywiście zachęcam do obserwacji jeżeli ci się u mnie podoba ;p
    +odwdzięczę się tym samym :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do szczotki to prawda.. dlatego ją kupiłam, bo można ją włożyć do najmniejszej torebki :)
    Girlinblond - baza jest świetna! ;)

    OdpowiedzUsuń