Blog zawieszony do odwołania. / Agnieszka

niedziela, 22 lipca 2012

recenzja balsamu Dove.

hej. ;* przepraszam za brak wpisów, który spowodowany był brakiem(powtarzam się) czasu. Niby wakacje, ale te dni mi tak szybko mijają, że nie mam na nic czasu.. Też tak macie?

Co do wesela, na którym ostatnio byłam. Nawet fajnie było. ;D Myślę, że w najbliższym czasie dodam jakieś zdjęcia. ; )

Przejdźmy do rzeczy. Wreszcie piszę obiecaną recenzję balsamu do ciała Dove.
cena : nie wiem, bo był w zestawie z żelem pod prysznic. w necie znalazłam cenę ok. 16zł (czy ktoś wie, ile kosztuje dokładnie? )
plusy :
- jest wydajny
- pachnie nieźle
- dobrze nawilża skórę
- dobrze się rozprowadza (tylko trzeba uważać z jego ilością, bo gdy nałożycie za dużo to będzie się jeszcze wolniej wchłaniał)
minusy :
- zbyt wolno się wchłania
- po użyciu mam uczucie takiej tłustej, lepiącej się skóry

ocena : 4 / 5
Czy kupiłabym go ponownie? - tak.

Mogę o nim powiedzieć, że jest dobrym balsamem. Gdybym go używała codziennie raczej bym nie miała tak suchej skóry. Ale z powodu tego, że wolno się wchłania (co mi przeszkadza) używam go tylko raz na kilka dni.



A czy któraś z Was go używała? Co o nim myślicie?

pozdrawiam, Agnieszka.

5 komentarzy:

  1. pewnie jak bd na promocji to wypróbuję go.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dove mają fajne balsamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. takiego jeszcze nie miała.
    Obserwuje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używałam i faktycznie spoko, ale jakoś nie przepadam za DOVE ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dla mnie ten balsam jest dobry. : >
    fajnego bloga macie. :) tylko częściej dodawajcie jakieś wpisy.

    OdpowiedzUsuń