Blog zawieszony do odwołania. / Agnieszka

czwartek, 5 lipca 2012

moje nowości kosmetyczne.

hej. : )
wreszcie wakacje. : ) ale niestety pogoda, przynajmniej jak dla mnie, nie jest zbyt fajna.. w dzień gorąco, wieczorem burze. mam nadzieję, że nie potrwa to długo.

niedawno skończyło się Euro. a wiecie co? dzięki Euro zaczęłam częściej oglądać mecze. ; ) no i teraz została nam tylko piosenka - Endless Summer.. no więc niech to lato się nie kończy. ; )

a już 14 lipca (jejku, ale ten czas szybko minął) idę na ślub. sukienka i dodatki już gotowe. ;D na pewno zrobię sporo zdjęć i zaprezentuję je na blogu.

a dziś przedstawiam wam moje ostatnie zakupy kosmetyczne :




* dezodorant, Dove
* balsam do ciała, Dove
* mgiełka do ciała, Avon
* mgiełka do włosów, Avon
* krem do twarzy, Ziaja
* krem do rąk, Oriflame
* krem do rąk, Cztery Pory Roku
* krem do rąk, Garnier
* balsam do ust, Tisane

Czy chcecie recenzję któregoś z tych kosmetyków? Piszcie, a postaram się zrobić. ; )


Agnieszka. ♥

14 komentarzy:

  1. jestem zainteresowana recenzją balsamu dove ;) dobrej zabawy na weselu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki. : )
      postaram się niedługo napisać recenzję. ; )

      Usuń
  2. Ja tez dzięki Euro zaczęłam oglądać mecze, ale skończyło się dla mnie po meczu o wszystko

    OdpowiedzUsuń
  3. mgielka arbuzowa!!!!!!!!!!!!!!!! <33333
    dodaje do obserwowanych, zaobserwujesz tez? ^^ ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wlasnie sobie siedze pachnaca balsamem DOVE i pisze komentarz:)))uwielbiam go ...jest wyjatkowo wydajny i swietnie koi moja skore:)pozdrawiam i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny masz blog wiesz? :)Na pewno będę tu częściej zaglądać!!^^ PS.OBSERWUJEMY ?? Buuuziaki:*:*:*!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale duże zakupy! :) Super blog, dodałam do obserwowanych ;) Pozdrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  7. też mi się bardzo podoba, ale nie mogę go nigdzie znaleźć :c Lubię te mgiełki z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mgiełki a avon są fajne. i mam ten balsam z Tisane. bardzo go lubię.

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam ten zapach mgiełki do ciała! jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym chciała przeczytać recenzję tego tremu do twarzy z Ziaj, mgiełka ma śliczny zapach ;)

    OdpowiedzUsuń