Blog zawieszony do odwołania. / Agnieszka

wtorek, 10 lipca 2012

nowości w szafie.

hej. : ) na początku chcę wam podziękować, w imieniu moim i Kamili, za wszystkie Wasze komentarze; za to, że nas obserwujecie i odwiedzacie. daje nam to motywacje do dodawania kolejnych wpisów. : )

a dziś przedstawię Wam moje ostatnie zakupy, tym razem będą to ubrania.

jak wspominałam w innym wpisie - w sobotę idę na wesele. w związku z tym musiałam sobie kupić jakąś sukienkę. przy okazji kupiłam jeszcze żakiet oraz torebkę(zapomniałam zrobić jej zdjęcia). : )










co myślicie o moich zakupach? : )

pozdrawiam, Agnieszka ♥.

8 komentarzy:

  1. Śliczna sukienka :) Gdzieś ją już widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne ciuchy! całkiem w moim stylu :) wrzucam do obserwowanych będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny kolor tej sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne rzeczy mi najbardziej podoba się sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny kolor marynarki tylko ta panterka mi nie pasuje ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna sukienka, uwielbiam ten kolor; marynarka też nice ;)

    OdpowiedzUsuń