Blog zawieszony do odwołania. / Agnieszka

wtorek, 28 sierpnia 2012

hm. zawieszenie?..

Hej, tu Agnieszka, ale piszę też w imieniu Kamili.
Dziś przychodzę z raczej smutną wiadomością.. Tak jak mówi tytuł tego wpisu - zastanawiamy się nad zawieszeniem bloga. Dlaczego?
Zakładając tego bloga trochę inaczej go sobie wyobrażałam(tzn. ja - Agnieszka, nie wiem jak Kamila). Chciałam żeby był bardziej o modzie, tzn. miały być nasze stylizacje itd. Jednak to nie wyszło. Ja z Kamilą nie mieszkamy aż tak blisko siebie, żeby co parę dni umawiać się na "sesje" czy coś. Nie zawsze też mamy na to czas. Dlatego na blogu pisałam o czym innym - o kosmetykach, gotowaniu itd..

Wracając do tematu - nie mówię, że kończę moje blogowanie. Być może powrócę tu kiedyś, być może założę innego bloga.
Na razie raczej nie będziemy go usuwać. Zobaczymy co będzie dalej.

A na razie mówię good bye !

(zdjęcie pochodzi z grafiki google)

Agnieszka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz