Blog zawieszony do odwołania. / Agnieszka

wtorek, 31 lipca 2012

mała kolekcja lakierów.

hej! : ) dawno mnie tu nie było. a to z powodu wakacji, z których chcę korzystać, a nie spędzać całego czasu przy komputerze. zrozumcie. : ) mam dużo pomysłów na wpisy, sporo zdjęć itd. ale nie mam czasu, żeby o tym napisać. postaram się jednak napisać kilka postów, a po prostu dodam je w innym czasie. i zmotywuję Kamilę do napisania czegoś na blogu. ; )

za to dziś przedstawiam moją małą (po wyrzuceniu starych i przeterminowanych) kolekcję lakierów do paznokci :


1. Oriflame 2. Simple Beauty mini 3. miss Selene


 4. Eveline 5-6. Verona, Butterfly Single 7-8. Golden Rose 9. Oriflame


10. Eveline Party colour 11. Mollon Cosmetics, Matt Beauty


 12. Eveline Party colour 13. nn ? 14. Vollare Da Vinci


15-16. odżywki do paznokci Wibo 17. Verona, Butterfly Single

A jak duże są Wasze kolekcje? Macie któreś z tych lakierów? : )

pozdrawiam, Agnieszka. ♥

6 komentarzy:

  1. o przydałyby mi się te odżywki :D
    www.sheilllaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne, trzeba korzystać z wakacji, zwłaszcza kiedy jest ładna pogoda ! :)
    Kolor tego DaVinci podoba mi się niesamowicie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam pół lodowki w lakierach:P

    lubisz gorsety ? u mnie do wygrania nowy stylowy STRADIVARIUS

    http://paulinaablog.blogspot.com/2012/08/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna kolekcja lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja kolekcja nie jest wiele większa :)

    OdpowiedzUsuń