Blog zawieszony do odwołania. / Agnieszka

sobota, 2 czerwca 2012

neonowe napisy i kilogram bransoletek.

hej. ; )
może najpierw - co u nas? Kamila nie ma zbytnio czasu, trochę zamieszania ma w domu.. dlaczego - może Wam niedługo o tym napisze. ; )
a ja - cieszę się z weekendu. ;D dziś sobie odpoczywałam, siedziałam przy kompie, oglądałam tv, czytałam gazety.. szkoda tylko, że taka pogoda. ; | nie chce się nawet na dwór wyjść, bo zimno.
a dziś i jutro u nas w okolicy jest festyn. chciałybyśmy się wybrać. mam nadzieję, że przynajmniej nie będzie padało. ; )
a jak u Was? jak spędzacie weekend? : )

dziś przedstawiam pierwszą stylizację. w roli głównej nowa bluzka i bransoletki.






co myślicie o stylizacji? : )

+ niedługo mam zamiar dodać jakiś przepis na ciasto i sałatkę. ; )

miłego wieczoru, Agnieszka ♥.

3 komentarze:

  1. oo na Tobie od razu wygląda lepiej :)
    plus dziękuje za to że wziełas mój komentarz do siebie :)
    zapraszam do czestszego odwiedzania mnie i pamietaj zawsze pisz co myslisz! cenię sobie to bardzo :)
    Buziakii i do kolejnego posta napewno wpadne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. plus- ale jestes chudzinka ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za komentarz. : )
    wiem, muszę trochę przytyć, ale nie wiem jak.. ;D

    OdpowiedzUsuń