Blog zawieszony do odwołania. / Agnieszka

niedziela, 13 maja 2012

recenzja lakierów.

hej. ♥ dziś dodam recenzję dwóch lakierów do paznokci.

pierwszy z nich to lakier z Oriflame - Pure Colour, Natural Bronze.
cena : ja go akurat dostałam. ale cena to ok. 12,90 zł. teraz trwa promocja - jest po 7,90 zł.
plusy :
- efekt uzyskiwany jest po 1 malowaniu, ale można pomalować 2 razy i będzie jeszcze lepszy.
- duże opakowanie
- wydajność
- lakier utrzymuje się na paznokciach ok. tygodnia
- schnie normalnie, ok. 5-6 minut
minusy:
- zbyt rzadka konsystencja (jak dla mnie)

ocena : 4,9 / 5
Czy kupiłabym go ponownie ? - raczej tak.
a tak się prezentuje na paznokciach (zdjęcie robione chyba po 3 dniach od malowania) :



drugi lakier to Verona - Butterfly Single, czerwony.
cena : dokładnie nie pamiętam, ale ok. 3 zł
plusy :
- efekt uzyskiwany po 1 malowaniu, podobnie jak w lakierze powyżej.
- lakier utrzymuje się na paznokciach kilka dni
- ładny kolor (mam też inny lakier tej marki i jest fajny)
- fajne opakowanie, wydajne
- schnie kilka minut
 minusy :
- chyba nie ma, bo jak na tak niską cenę jest dobry. ; )

ocena : 5/5
Czy kupiłabym go ponownie? - tak.
a tak wygląda :

na 1 zdjęciu tylko namalowałam nim kropki, a tu na całych paznokciach (sorry, za byle jakie zdj.) :


pozdrawiam, Agnieszka ♥.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz